سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درهم

[ و او را از قریش پرسیدند ، فرمود : ] اما خاندان مخزوم : گل خوشبوى قریش‏اند ، دوست داریم با مردانشان سخن گفتن ، و زنانشان را به زنى گرفتن . امّا خاندان عبد شمس : در رأى دور اندیش‏ترند و در حمایت مال و فرزند نیرومندتر . لیکن ما در آنچه به دست داریم بخشنده‏تریم ، و هنگام مرگ در دادن جان جوانمردتر ، و آنان بیشتر به شمارند و فریبکارتر و زشت کردار ، و ما گشاده زبان‏تر و خیرخواه‏تر و خوبتر به دیدار . [نهج البلاغه]

u کل بازدیدها : 1363

u بازدیدهای امروز : 0

u بازدیدهای دیروز : 0

u  RSS 



u خانه
u مدیریت
u پست الکترونیک
u شناسنامه

جمعه 85/10/15 ساعت 6:52 عصر

i خوش امدید

                       به نام او که او را افرید

   سلام خوش اومدین

   این وبلاگ پر از مطالب خالی است پس به وبلاک پوچ

  خوش امدین  نه بابا وبلاگ فلان اگه سوادم نم نکشید

  درباره روستای دولت اباد کرون یه کم می نویسم

    اما حالا بای!


نوشته شده توسط: حسن

نوشته های دیگران ()

*******

************

*********************************

************

*******


i لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بوش
خوش امدید

*********************************

********************

:: درباره من ::

درهم
حسن
خودم خودم خودم

********************

:: لینک به وبلاگ ::

درهم

********************

:: وضعیت من در یاهو::

یــــاهـو

********************

:: موسیقی وبلاگ::


********************

:: خبرنامه ::

 

********************

پارسی بلاگ ، پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ